Így vált saját technológiai fejlesztései révén a világ vezető mobildaru gyártójává a Liebherr.
   Történet 1964-töl 1999-ig.
 (A videó 2000-ben készült.)


Fontosabb évszámok a videóból.
1965: Biberachban elkészül az első autódaru.
1969: Ehingenben épül az új gyár.
1970: Az LT széria. Betörés a Szovjetunió piacára 50 db daruval. (A később KRANLOD néven gyártott „orosz” Liebherről itt olvashatsz.)
1978: LTM széria, az első all-terrain daru.
1982: Újabb 323 daru eladása az orosz piacra.
1986: Csernobili atomkatasztrófa. 2 db rádió-távirányítású LTM daru készítése a kárelhárításhoz.
1987: LTM 1800, az akkor szériában gyártott legnagyobb teleszkópgémes autódaru. (Itt olvashatsz róla.)
Betörés a Japán piacra 80 db LTM 1160-assal.
1990: Katonai daruk a Bundeswehrnek.
1994: 2 db LR 11200-as lánctalpas daru gyártása Japánba. (Erről itt olvashatsz.)
1996: Saját fejlesztésű új gémszerkezet. (Az LTM 1500 gémszerkezetéről itt olvashatsz.)
1997: Az első teljesen elektronikus vezérlésű autódaru, az LTM 1030/2. (A LICCON-ról itt olvashatsz.)

  A videó végén feltűnik a „kereklámpás” Liebherr, mint az új évezred daruja.
Íme erről egy másik videó:

    
Liebherr Old Boy Festival


Címkék: videó liebherr öreg daru

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr152906118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása