Az előző részben (Vízidaru - A kicsik) látott daruk így kerültek a bárkákra.
Magyarországon többnyire a 200 tonnás Clark Ádám úszódaru (HSP) és a német 300 tonnás Atlasz úszódaru (Barthel Schwimmkrane GmbH, 2011-től Mammoet Maritime GmbH)
emelte rá a bárkákra az autódarukat.
Az Atlasz egy ADK 70-essel (Pentele híd):
További képek a folytatásban!
Az Atlas, amit a Büffel tolóhajó mozgat egy Demag HC70-essel (Pentele híd):
A Clark Ádám egy ADK 125-össel (Megyeri híd):
A Clark Ádám egy ADK 70-essel (Megyeri híd):
A Clark Ádám egy Kato NK-20B-vel (Pentele híd):
A Kato gémje a jobb súlyponti helyzet miatt van felemelve.
A Clark Ádám egy ADK 70-essel (Pentele híd):
Közben jutott idő az Anna aljának tisztítására is:
Nincs szükség mindig úszódarura, több esetben egy bejáróként szolgáló bárkáról is át lehet állni a daru bárkájára. Itt a már látott Demag HC70 az előtte látható vaslemezek segítségével állt be a helyére:
A hasonló módon bárkára állt Bautranszos darut tolja az Anna:
Így jutott fel a korábbi bejegyzésben látható szép budapesti "sétahajóutat" megjárt autódaru is:
Dunai történet - Hidak Budapesten