Hajózás a Duna budapesti szakaszán és munka a vízen egy ADK 70-es daruval.
Természetesen egy autódaru nem tud úszni, ezért az akkor még épülő Megyeri hídnál ráállt egy bárkára (uszályra), amit a HSP Botond tolóhajója leúsztatott a déli M0-ás hídig.
Sajnos az indulás nagy ködben történt, ezért hiányzik a képsorozatból az akkor még kezdetleges állapotban levő Megyeri híd és az Árpád híd. A Margit hídnál már oszlott a köd.
A Lánchíd még csak sejlik a párában.
Az Erzsébet híd felé közeledve ...
.. és alatta.
A Szabadság híd és háttérben a Petőfi híd.
A Lágymányosi híd a Botondról. A radarképen jól látszik a Duna kanyarulata, középen a Lágymányosi, hátrébb a Petőfi híd vonala.
Érkezés a déli M0-ás hídhoz.
Feladat a hídpillérekre szerelt radarvisszaverő (a zöld szerkezet) cseréje.
Ezek segítik a hajók radarjain a pillérek láthatóságát.
A többségén csak a tartókábelek cseréje történt.
Irány vissza az akkor még működő, de azóta a Megyeri híddal kapcsolatban, botrányos módon megszűnő Ganzacél csepeli telephelyén található kikötőbe.