Hajózás a Duna budapesti szakaszán és munka a vízen egy ADK 70-es daruval.
  Természetesen egy autódaru nem tud úszni, ezért az akkor még épülő Megyeri hídnál ráállt egy bárkára (uszályra), amit a HSP Botond tolóhajója leúsztatott a déli M0-ás hídig. HSP Botond tolóhajó

Sajnos az indulás nagy ködben történt, ezért hiányzik a képsorozatból az akkor még kezdetleges állapotban levő Megyeri híd és az Árpád híd. A Margit hídnál már oszlott a köd.
 

A Lánchíd még csak sejlik a párában.ADK 70 Duna

Az Erzsébet híd felé közeledve ...ADK 70 Duna

.. és alatta.ADK 70 Duna

A Szabadság híd és háttérben a Petőfi híd.ADK 70 Duna

A Lágymányosi híd a Botondról. A radarképen jól látszik a Duna kanyarulata, középen a Lágymányosi, hátrébb a Petőfi híd vonala.ADK 70 Duna

Érkezés a déli M0-ás hídhoz.ADK 70 Duna

Feladat a hídpillérekre szerelt radarvisszaverő (a zöld szerkezet) cseréje.
Ezek segítik a hajók radarjain a pillérek láthatóságát.ADK 70 Duna 
 
A többségén csak a tartókábelek cseréje történt.
ADK 70 Duna

Irány vissza az akkor még működő, de azóta a Megyeri híddal kapcsolatban, botrányos módon megszűnő Ganzacél csepeli telephelyén található kikötőbe.ADK 70 Duna
 


Címkék: magyarország híd adk

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr912374573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása