Az olasz EFFER S.p.A. különleges vasúti "KCR" daruja.
A dán DSB vasút főbb követelményei voltak:
Közúti hordozhatóság és önálló vasúti közlekedés.
Teljesen önálló telepítés vasúti vágányra, illetve a talpalókon oldalirányban
egyik vágányról másik vágányra, vagy vágány mellé.
A daru tudjon 32 tonnát emelni, 8 méter távolságban, nagyon korlátozott magasságban,
hogy ne kelljen a villamos felsővezetékeket megbontani.
Különleges szerelvény mentéshez és az összes gémtag egyszerre történő működtetése.
Érintésvédelmi biztonsági berendezés, illetve távirányíthatóság.
Effer 3000:
A korábbi változat, az EFFER DSB 140:
Forrás és további képek: Ditzj
Egy valódi KCR és egy "hagyományos" olasz óriás:
A Kaposgép Cranab Rakodótól a Comensoli családig
Címkék: videó vasút különleges
A bejegyzés trackback címe:
https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr932746647
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
lada95 2011.03.17. 16:46:23
Az Effer 3000 egy igazi műszaki remekmű, mérnöki csoda.Csak a legmagasabb fokon tudok beszélni róla.Nemrégiben láttam a fotósorozatot az interneten,de csak az animáció és a videó után látom át a szerkezet nagyszerűségét,bonyolultságának az okát.
lada95 2011.03.17. 16:54:18
Az Effer 3000-res egy műszaki remekmű,egy igazi mérnöki csoda.Nemrégiben láttam az interneten a fotósorozatot,de igazándiból csak az animáció és a film megtekintése után láttam át a szerkezet nagyszerűségét, bonyolultságának okát és szükségét.
lada95 2011.03.17. 16:55:02
Nem baj kétszeresen is az!