"A kocsi tíztonnás, egy önrakodó, KCR 5000-es daru van a tetején. A Kisalföldi Erdő- és Fafeldolgozó Gazdaságé, de én pillanatnyilag egy kft.-nek dolgozom. Második sebességben jöttem föl a hídra, már rajta voltam, amikor megtörtént a baj: csak a nagy robaj hallatszott, és már hátul is találtam magam a fekvőtérben. Mikor föleszméltem, nem is tudtam hirtelen, hogy hol vagyok, kerestem az ajtót. Hihetetlen az egész..."

oldalnézetből
 

Az idézett mondatok annak a Kamaznak a sofőrjétől származnak (érdemes elolvasni az egész Kisalföld cikket itt), amelyik rönkszállítás közben a talán legérdekesebb magasságkorlátozásos darubalesetet okozta 1992-ben Halászi község Mosoni-Duna hídján.

Itt látszik a beakadt gém:az okozó KCR-daru
    Forrás és további fotók: Hidász
 

Az már igazi magyar történet, hogy a leszakadt és elbontott híd helyére ideiglenesen állítottak egy volt vasúti, egysávos közlekedésre alkalmas hidat, ami helyett két év múlva terveztek építeni egy újat. Gondolom nem lepődik meg senki: 16 év késéssel, idén májusban avatták.

Hasonló baleset, de itt erősebb volt a híd és a daru szakadt szét: Darubaleset a la abszurd 


Címkék: magyarország darubaleset

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr942488861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabar 2010.12.04. 16:19:40

Hopp csak nekem furcsa vagy tényleg az is hogy 1972 és 1992?

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2010.12.12. 17:27:28

HA már híd és daruzás, a tavaly (?) nyári M0/M3 kereszteződésnél történt balesetről van valami anyagod?

Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2010.12.13. 19:07:41

@Professzore: Igen, arról is érdemes lesz írni. (M3/M31, Gödöllő)
süti beállítások módosítása