Személyautó vonóhorgára szerelhető daru!
Japán horgász leleményes ötlete. Nincs kikötői díj, nem kell daruzásért fizetni.
Személyautóval daruzni és utánfutón hazavinni a motorcsónakot.
Teherbírási adat sajnos nincs.
A japánok szélerőmű építésben is nagyot alkottak:
Japán - Liebherr LTR 1100 és LR 1400/2-W páros
Címkék: videó humoros
A bejegyzés trackback címe:
https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr303009605
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.06.23. 21:51:55
hehe
japók...
mindig kitalálnak valami furfangosságot :)
japók...
mindig kitalálnak valami furfangosságot :)
mainboom · http://autodarublog.blog.hu 2011.06.23. 22:24:29
@Rocko-: Ennyit már tudok japánul:
daru = クレーン :-)
daru = クレーン :-)
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.06.24. 10:20:36
Az azért érdekelne, hogy is rögzül ez az izé az autóhoz. Teherbírás meg nyilván "autótípustól függ"
skyrangr 2011.06.24. 10:27:45
Mondjuk erre mit szól a vonóhorog általában 70-100kg-os terhelhetősége?
hím-pellér 2011.06.24. 11:30:40
A vonóhorog csak a daru rúdjának alsó pontját rögzíti a 1,5 tonnán autóhoz, míg a csörlő is az autóhoz van rögzítve. Nagy súly a rúd alján levő kis kerekeken van, az meg nyílván tömör. Egyébként a csónak meg kb 200 kiló lehet... Az ötlet jó. A corolla kombi nem annyira. Nekem volt 98-as az király volt, meg egy 2004-es az meg egy szarkupac.
Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.06.24. 13:40:10
@hím-pellér: Nagyon jól leírtad. Az autó a daruzás szempontjából gyakorlatilag ellensúlyként funkcionál. Leggyengébb pontnak a gém tetőkorláthoz (ha így hívják?) rögzítését tartom. A sárga cuccot sajnos rosszúl látni. A Corollákról meg nincs vleményem. :)