Nem csak vasúti darukra érvényes műszaki megoldások: 


Címkék: videó magyarország vasút

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr172889166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lada95 2011.05.11. 18:03:51

Nagyon jó a film. Nekem kifejezetten tetszik hogy hemzseg (a néha talán ódivatúnak tűnő) szakkifejezésektől. Azt juttatja eszembe amikor először olvastam egy gőzmozdony részletes szerkezeti leírását(lengettyű, tolattyú, forgattyú, kulisszakő stb.).Jó hogy eljutottunk a mobildaruk nagyon széles spektrumában a vasúti darukig is. Azért kíváncsi lennék hogy egy mai nagy, teljesen villamosított pályaudvaron (ahol a sűrűn elhelyezett vágányok mindegyike felett ott a magasfeszültségű vezeték)hogyan oldják meg a daruzást?

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.05.11. 21:13:31

@lada95: Én úgy egyáltalán a daru és a felősvezeték közötti ellentét megoldására lennék kíváncsi. Mondjuk lehet, hogy arra az időre áramtalanítják, és az adott szakaszon leszedik a vezetéket.

padorjan 2011.05.14. 16:27:42

@SomyTomy: Ha sérült a felsővezeték, akkor úgyis bontani kell. Ha a kocsi nem került messze a vágánytól, akkor hidraulikus emelőkkel rakják a helyére.

Pl. Nyugati Pályaudvar, 2008.
inforadio.hu/hir/bulvar/hir-187473
Tőlem:
cid-206e62d6064c7535.office.live.com/self.aspx/.Public/Nyugati.zip

Nyugati pályaudvar, 2010.
www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1821&catid=1&Itemid=3

A piros U400-as a hidraulikus aggregát.

Délegyháza, 2010.
www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=3700&catid=1&Itemid=3
süti beállítások módosítása