Milyen daru?
Címkék: videó
A bejegyzés trackback címe:
https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr962695450
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Brian 2011.02.28. 14:16:09
Kicsit átalakított Liebherr LTM 1100-5.2?
flyjib 2011.02.28. 18:50:32
Ez egy liebherr ltm 1095 5.1
www.liebherr.com/AT/en-GB/products_at.wfw/id-3982-0/measure-metric
Amerikában az ekkora daurk már így kölekednek utánfutóra támasztva a gémet a tengelyterhelés korlátok miatt, amik egyes államokban talán túlságosan is szigorúak, Ezért van például hgy a Grove 7550 esről a gémet például le kell szedni szállításhoz, a Demag ac 400,500 stb ről szintén Az Ltm 11200 pedig Amerikában komplett felépítmény nélkül közlekedik. (Nem csak a gémet kell levenni róla, mint Európában)
Egy másik Liebherr közlekedik az USA ban (www.youtube.com/watch?v=71jyHivil9Q)
(www.youtube.com/watch?v=MYz8Xkye0bw Egy videó a 7550 esről (gémszerelés))
www.liebherr.com/AT/en-GB/products_at.wfw/id-3982-0/measure-metric
Amerikában az ekkora daurk már így kölekednek utánfutóra támasztva a gémet a tengelyterhelés korlátok miatt, amik egyes államokban talán túlságosan is szigorúak, Ezért van például hgy a Grove 7550 esről a gémet például le kell szedni szállításhoz, a Demag ac 400,500 stb ről szintén Az Ltm 11200 pedig Amerikában komplett felépítmény nélkül közlekedik. (Nem csak a gémet kell levenni róla, mint Európában)
Egy másik Liebherr közlekedik az USA ban (www.youtube.com/watch?v=71jyHivil9Q)
(www.youtube.com/watch?v=MYz8Xkye0bw Egy videó a 7550 esről (gémszerelés))
lada95 2011.02.28. 19:48:04
Valamelyik biztosan kettő közül.
Két kérdésem lenne az USA darukról.
1.Mekkora az a bizonyos sokat emlegetett alacsony tengelyterhelés ami miatt a nagyobb daruk csak "szétszedve" utazhatnak az Egyesült Államokban(és Japánban)?
2.Valami előírás, szabvány náluk, hogy a mobil daruk jó része fehér alapfestéssel rendelkezik?
Két kérdésem lenne az USA darukról.
1.Mekkora az a bizonyos sokat emlegetett alacsony tengelyterhelés ami miatt a nagyobb daruk csak "szétszedve" utazhatnak az Egyesült Államokban(és Japánban)?
2.Valami előírás, szabvány náluk, hogy a mobil daruk jó része fehér alapfestéssel rendelkezik?
flyjib 2011.02.28. 22:55:17
www.wsdot.wa.gov/NR/rdonlyres/46A25D5A-FE56-46BE-AEC6-47CB4BEC072D/0/Legal_Weight.pdf
TEssék itt egy táblázat, de egy két állam ettől eltérő korlátokat alkalmaz.
TEssék itt egy táblázat, de egy két állam ettől eltérő korlátokat alkalmaz.
flyjib 2011.03.01. 14:44:05
Ezt a kereklámpás új kabin típust a Liebherr 2008-09 óta alkalmazza annyira régi tehát nem lehet. aLiebherr oldalán a típusról szereplő képeken pedig pontosan látszik hogy a 1095 ösnek és a 1100 nak is ilyen ellensúly rendszere van, a 1100 át azért zárnám ki mert a videóban is egyértelműen látszik az a gémre szerelt nagy fekete dob, ami csak a 1095 ösön van az összes Liebherr ltm szériás típus közül.
Amúgy a vidóban szereplő cég weboldala: Itt találsz további képeket a gépekről, és a gémszállító trélekeről is.
www.kingcrane.com
Amúgy a vidóban szereplő cég weboldala: Itt találsz további képeket a gépekről, és a gémszállító trélekeről is.
www.kingcrane.com
Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.01. 15:38:03
@flyjib: A kereklámpás kabint nem tudom pontosan mióta alkalmazza a Liebherr, de javaslom ezt a fórumot: www.kranliste.dk/showtopic.php?threadid=87 A "nagy fekete dob" miért csak a 1095-ösön lenne?
Ez pedig a filmstúdió (Meets The Eye, San Carlos, CA)ahol a daru dolgozott és az oldalán egy slideshow, ahol van még néhány kép a daruról: www.meetstheeye.com/notes/studio/MTEStudio02.php
Szerintem az ellensúlyok a 1095-ösön és az 1100-ason sem így néznek ki.
Az USA-ban a hátrafordított gémmel közlekedés hétköznapi dolognak számít, itt láthatsz néhány ilyen videót: www.youtube.com/user/pilotcartv
Ez pedig a filmstúdió (Meets The Eye, San Carlos, CA)ahol a daru dolgozott és az oldalán egy slideshow, ahol van még néhány kép a daruról: www.meetstheeye.com/notes/studio/MTEStudio02.php
Szerintem az ellensúlyok a 1095-ösön és az 1100-ason sem így néznek ki.
Az USA-ban a hátrafordított gémmel közlekedés hétköznapi dolognak számít, itt láthatsz néhány ilyen videót: www.youtube.com/user/pilotcartv
Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.01. 15:44:19
A Japánban való közlekedés tényleg érdekes: autodarublog.blog.hu/2010/07/28/daru_balett
Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.01. 16:29:01
@lada95: A második kérdésre nem tudom a választ, de a fehér alapszín nem hinném, hogy kötelező lenne, hiszen nagyon sokféle festésű daru van az USA-ban is. Viszont feltünő a figyelmeztető jelzések sokrétűbb alkalmazása (pl. zászlók). A fenti "pilotcartv" youtube linken látható videókon is látszik.
flyjib 2011.03.01. 17:28:49
Valóban ez vmi ilyen lesz amit írtál, én a liebherr weboldala alapján mondtam amit mondtam,de benéztem valószínűleg. Viszont azt a fekete dobot nem tudod véletlenül, hogy mi? Úgy nézem mintha nem sodrony hanem valami hidrulika vagy levegő tömlő lenner rajta. a Mélyásó darukon szokott ilyesmi lenni. www.liebherr.com/CR/en-GB/products_cr.wfw/id-656-0/layout-PopupTabWide/item-ImageGalleryImage1055_85_6/measure-metric/tab-1055_85
lada95 2011.03.01. 17:39:59
Köszönöm a válaszokat,és a linket de már tényleg árulja el valaki a daru típusát.A kerek lámpás kabin szerintem 2004-től van rendszeresítve, az LTM 1400 7.1(LTM 1400 1-ként)akkor jelent meg.A KING CRANE SERVICE prospektusa szerint egyébként 130tonnás a legnagyobb autódarujuk.
lada95 2011.03.01. 17:52:56
Visszavonom a 130tonnát, elnéztem 600 tonnás a maximum.
lada95 2011.03.01. 18:31:19
Utolsó tipp: Liebherr LTM 1200 1
Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.01. 19:17:35
@lada95: @flyjib: Bevallom, amikor feltettem a videót én sem tudtam milyen daru. Ma keresgéltem és szerintem ott kell nézni, a fenti linken. Itt van újra: www.kranliste.dk/showtopic.php?threadid=87 LTM 1220-5.1 ???
Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.01. 19:50:34
@flyjib: Hát a fekete dob az pont a nickneveddel lesz kapcsolatos. :-)
flyjib 2011.03.01. 20:40:22
Nem tudom nem mindegyiken van mégis tesznek ájuk gémtoldást hidraulikusan állíthatót meg normál rácsgémet is. Ez a méretosztály meg még szerintem nem akkor hogy külön kötéldobot igénylő gémtoldatot lehessen rátenni. Ráadásul azok általában a gép testén szoltal éenni amennyire én tudom kivéve az ltm 1800 ason ahol van amikor a teleszkópgémre teszik rá, de csak akkor ha a derrick mast rajta van, mert akko az használja a géptesten lévő dobokat.
flyjib 2011.03.01. 20:41:25
az elírásokért elnézést kicsit sötét van itt azán nem nézem amit írok :D
lada95 2011.03.01. 21:22:05
Sajnálom,nem néztem meg először linket, különben nem kínlódtam volna még a kereséssel...Mentségünkre legyen mondva, nem lehet túl gyakori típus ha csak két évig készült.Mindenesetre azt lefixálhatjuk hogy a kerek lámpás kabin 2004-től készült,ez az LTM 1225-5.1 -is akkor,az LTM 1400 -7.1-et már említettem,ill. ebben az évben jelent meg még egy új típus melynek ugyanez a fülke javított csak marcona megjelenésén:A blogban szerintem méltatlanul mellőzött rácsos gémes LG 1750-es.Pedig közel olyan sikeres mint az LTM 1120-as.7 év alatt 27 példányban készült és van Derrick-es változata is.