Korai még a hajók vízre tétele, de tanulmányozásra jók ezek a videók.

Túlterhelésben:


Itt is túlterhelésben:

A következőket is nézd meg!

Egyedi megoldás:


Extra:
2008 tavaszán, a magyar Clark Ádám (és a német Atlas) úszódaru a Megyeri híd építésén emelte be a 120 tonna tömegű acél hídelemeket, amikor a téli kikötőből felvitték hozzá vízre tételre a nagyobb szárnyashajókat.
A Clark Ádám dolgozik:

  Az Index érdekes cikke, sok képpel, a'la Winkler Róbert:
Meteorok a Colbert hídnál, Szárnyashajók vízretétele  
  

Az úszódaruk is mobilnak számíthatóak, de nem szárazföldön.
Legyen-e róluk bejegyzés a blogban?


Címkék: videó magyarország híd különleges darubaleset

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr572655820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zubug 2011.02.13. 14:39:40

legyen!!!!!!!!!!!!

lada95 2011.02.13. 15:43:00

Szerintem is legyen!

lada95 2011.02.13. 17:34:17

Sőt, a gyürüpályás rendszerű darukról is olvasnék, hisz a legnagyobb szárazföldi daruk,igaz nem tekinthetők mobilnak.Bár épp nemrégiben láttam egy fotót amin a Mammoet PTS-e(vagy valami hasonlója)egy erőmű épitésénél tucatnyi tréler tetején trónolt,tehát "mobilizált" volt.

vetreszka 2011.02.13. 20:59:10

A vízidaruzással nem kell foglalkozni!
A víz hideg, hullámzik és süllyed:-)))
süti beállítások módosítása