A baleset után levonták
a tanulságokat és előtérbe került a munkavégzés biztonsága. A
nyugati oldalon már elkészült fix tetőszakasz és az első
mozgatható tető teljesen leszakadt, a falban és a lelátókban
kisebb károk keletkeztek.
A helyreállítás és az építés
befejezése továbbra is a Mitsubishi Heavy Industries feladata
volt. A Lampsonnal a pereskedés miatt megromlott a kapcsolat. (Az
USA Legfelsőbb Bíróságáig vitte az ügyet a Mitsubishi, de ott
is vesztett a Lampsonnal szemben.)
A tetőelemek beemelésére a
holland Van Seumeren (amelynek a neve ma Mammoet és a világ legnagyobb darus cége lett) Demag CC 12600-as
lánctalpas daruját szerződtették.
A CC 12600 1996-ban készült és azóta is csak ez az egy darab létezik belőle. Maximális teherbírása: 1600 tonna. (A Big Blue így csak az USA legnagyobb daruja volt 1999-ben az 1360 tonna (1500 US tons) max. teherbírásával.) Maximális gémhossza: főgém 114 méter + a billenthető segédgém 84 méter + kiegészítő gém 6 méter. Teljesen kiszerelve a gémcsúcs 200 méter magasan van. A Superlift rendszer 1500 tonna ellensúllyal terhelhető. A Miller Park előtt „bejárta” a fél világot, a legnagyobb tömegű emelése Skóciában egy 1230 tonnás hajómodul volt. A Big Blue-t biztonságosan és tökéletesen helyettesítette és az USA-ban a Big D becenevet kapta.
A Demag CC 12600 az új stadion építésén, a régi stadionból fényképezve:
Az új stadion a mozgatható tetővel. Férőhely: 41900 fő. Építési
költség: 382 millió $.
Kívülről a Google Mapson:
Nagyobb térképre váltás
Belülről, amint éppen bezárják:
Emlékmű a stadion előtt:
A CC 12600-ast feladata
elvégeztével szétszerelték és 2000 novemberében elszállították.
A bírósági ítélet (122 tanúvallomás, 150 000 oldal
dokumentum) majdnem másfél évvel a baleset után 2000. december
1-jén született. A nyitómérkőzés az eredetileg tervezetthez
képest egy évvel később 2001. április 6-án volt.
Big Blue Story 1. - Lampson Transi-Lift 1500 series III
Big Blue Story 2. - Lampson Transi-Lift 1500 series III
Képek: Demag CC 12600