Tadano Faun ATF 220G-5 (220 metrikus tonna) vagy Link-Belt ATC-3250 (250 US tonna)
emeli az autókat ebben a Lexus reklámban?


    Miért is a kérdés?
Nézd meg: All-terrain, de milyen?
A folytatásban kiderül, hogy is készült a reklám!


      Persze a Lexusok emelése nem volt olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Nagyon az autókra koncentráltak, ami teljes mértékben érthető is, de darus szemmel figyelve észre lehet venni néhány érdekes dolgot, ami a reklámvideón nem látható. Az egész reklám arra épül, hogy mennyire biztonságos felépítésű az összes Lexus típus és ha egy daru egymás alá függesztve felemeli az LS, RX, GS, ES, IS típusokat (remélem jól írtam), akkor azok nagyon is kibírják. A méregdrága (kb. 70 millió Ft) és különleges LFA (Totalcar: Elkelt az összes Lexus LFA) pedig nyugodtan beparkolhat alájuk. Nos, ha választani lehetne (és persze fizetni nem), akkor az összes járműből nekem természetesen a daru kellene. A kérdésben szereplő Tadano Faun vagy Link-Belt árából mind a hat Lexust meg lehetne venni és még maradna is belőle bőven.

    A reklám készítéséről készült videón, ami szintén Lexus reklám, így az autókra összpontosítanak,
de azért figyelmesen nézve az alábbiak tűnhetnek fel:
1:05   Az LS alján mutatják az emelőköteleket, amik összekötik az autó elejét és végét.
 Talán nem az LS kasznija tartotta az alá függesztett négy másik Lexust?
1:12       A betonon kamionmentők segítségével, vízszintes helyzetben és leszerelt lökhárítókkal végeznek is egy próbaterhelést.
1:42   A lökhárítókat visszaszerelték, de ez problémát okozhat az autók függőlegesbe állításánál, mert megsérülhetnek. Elől elég volt kipárnázni az acél sodronykötelek felfekvési helyét. Valószínűleg azért választották a fém köteleket, mert ezek jobban mutatnak a poliészter emelőköteleknél.
1:43 és 1:52   Láthatóak a hátsó kerekekre rögzített emelőkötelek (természetesen ezek már műanyagok), amelyekkel egy másik daru a beton felett megtartotta az autó hátulját, amíg a nagy daru függőlegesbe emelte,
így a hátsó lökhárító nem sérült meg.
2:58   Látszik a legfelső emelőgerendára rögzített két vezetőkötél, amivel befordították megfelelő irányba a megemelt autóoszlopot. Felfelé a daru gémjére fűzték rá, valószínűleg így könnyebb volt eltüntetni a reklámból.
4:40   A reklámvideóban nem véletlenül van egy vágás akkor, amikor a hátsó lökhárító majdnem eléri a betont, ekkor kötötték rá a másik darut a hátsó kerekekre.



Egyébként nem vagyok Lexus hívő, de nagyszerű autóknak tartom őket. Az emelést is profi módon végezték, sajnos a daru személyzetét nem láthatjuk.

Hasonló bejegyzés Audival: Quattro, síugrósánc és autódaru


Címkék: videó faun különleges tadano link belt

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr772964881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása