A KamAZ-43118 (6 х 6) nem rendelkezik ESP-vel, a súlypontja is magasabban van egy A osztályú Mercedesnél. Terepjáró, menetkész tömege 22,35 tonna. A daru 25 tonna maximális teherbírású, 28+9 méter a gémhossza és még az árát is ki merték írni.
Galichanin
Címkék: videó orosz daru
A bejegyzés trackback címe:
https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr742751106
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Pityubácsi 2011.03.20. 12:13:39
ezzel minek réMszarvastesztet végezni?
simán kivasalja a jószágot :)
simán kivasalja a jószágot :)
lada95 2011.03.20. 13:39:35
Akkor ez lenne az egyik alternatíva a régi 10-20tonnás autódaruk leváltásánál?A korszerű 10-20 tonnás "KCR"-ek is méregdrágák?