Liebherr járműtechnika az LTM 1070-4.2 (70 t) all-terrain mobil darun bemutatva.
Hosszú teleszkópgém, nagy teheremelő kapacitás, rendkívüli mozgékonyság, magas fokú kényelem és biztonság jellemzi a világszínvonalú technológiát képviselő darut.
Következzenek a járműves rész műszaki jellemzői.

 

Motor és erőátvitel


Liebherr engine

Liebherr 6  hengeres turbódízel motor: 367 LE (270kW)/2000 ford. teljesítmény; 1700 Nm/1100-1500 ford. nyomaték.
ZF AS-TRONIC automatikus sebességváltó: 12 előre, 2 hátra fokozat. Legkisebb "mászó" sebesség: 0,53 km/h, legnagyobb sebesség 80 km/h.
Opcionálisan 3 vagy 4 hajtott tengely (4 tengelyből).
ASR: kipörgésgátló rendszer 
A nagyfokú mobilitás, könnyű kezelhetőség alapja a korszerű, nagy teljesítményű, alacsony üzemanyagfogyasztású rendszer.

 


Futómű és fékrendszer

Liebherr-technic

 

"Niveaumatik" hidro-pneumatikus tengely felfüggesztés. 
Tengelyterhelés 40 t-ig.
Szintállítás: +/- 100 mm
Nagy stabilitás kanyarodáskor.
Szintezési program választási lehetőség.
Karbantartás mentes rendszer.

 

 

Liebherr-technic

 

 

 

Levegős működtetésű tárcsafékek.
Nagy fékerő, rövid fékút, jobb stabilitás.
A fék felmelegédésével nem gyengül a fékhatás.
Hosszabb élettartam, gyors javíthatóság, csere.
Fékbetét kopás kijelzés.
ABV (ABS) blokkolásgátló rendszer.




 

2. részben a kormányzás következik:
kormanyzas

                                                                                                 2. rész


Címkék: liebherr

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr932279891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása