2003-ban végleg beszüntették a Concorde szuperszónikus utasszállítók repüléseit. A new york-i Intrepid Sea, Air & Space Museum egy gépet kiállított Manhattan nyugati felén, a Hudson folyón található kikötői kiállítási területén. Az odaszállítást a gép megbontása nélkül oldották meg, mivel a John F. Kennedy repülőtér is vízparton található, ezért ráemelték egy bárkára (uszályra) és átúsztatták a múzeumba, ezen tekinthető meg most is.
A JFK repőtéren a 78,7 tonna üres tömegű, 61,6 méter hosszú, 25,6 méter szárny fesztávolságú Concorde emelését két autódaruval végezték. Egy 500 tonnás Liebherr LTM 1500-as rácsos segédgémmel felszerelve emelte a törzsét hátul, egy 225 tonnás Liebherr LTM 1225-ös pedig az orrát tartotta, majd ráfordítottak a bárkára. A művelethez le kellett zárni egy leszállópályát, ezért 12 óra alatt kellett a darukat fel- és leszerelni, illetve az emelést elvégezni.