2011. március 4-én a legnagyobb teherbírású magyarországi autódaru, a Prangl Terex-Demag AC500-asa és a csepeli volt Ganz telepen található 250 tonnás egyedi gyártású különleges daru páros emeléssel tette hajóba (Németországba szállítandó) a Ruukki által Magyarországon gyártott 130 tonna tömegű bányászati fejtőhengert.


További képek a folytatásban.








 


Címkék: magyarország cégek demag terex

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr702711125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lada95 2011.03.05. 19:51:53

Nagyon szépek a képek! Nagyon látványos a daruzás!Nagyon szépek maguk a daruk is.Személyesen követted el a képeket?Sikerült valamit megtudni a "center support"-ról?

vetreszka 2011.03.06. 16:14:50

Engem az mindig nagyon lenyűgöz, ha egy daru nagy teherrel is tud mozogni (ilyen ez az egyedi építésű is)
Különösen igaz a "vízi"darukra, ezek egy teherhajó és egy daru jó tulajdonságait egyesítik

Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.06. 19:59:48

@lada95: Igen, én is ott voltam, de sajnos szembefény volt és a fotócuccom is amatőr. A Dunáról vagy a tulsó partról is kellett volna fényképezni, de erre sajnos nem volt lehetőségem. A "Nézddd meg!" rovatba pedig azért nem tettem be, mert későn tudtam meg és bizonytalan volt az időpont. E téren továbbra is várom a segítségeteket, jön a jobb idő és több érdekes munka lesz.
Sajnos a "center support"-ot elfelejtettem, bocs. Viszont az 500-as 50 tonnát emelt a 130-ból és messzire ki kellett tennie, de "meg sem rezdült", annak ellenére, hogy csak kb. 2 méter maradt még a letiltásig.
A kikötői darunak a 80 tonna meg játszva megy.

Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.03.06. 20:01:37

@vetreszka: Jó, akkor lesz vizi daru is. :-) Mi már csak ringatóztunk a Dunán egy keveset. :-)

lada95 2011.03.06. 20:07:55

@vetreszka: Nagyon örülök, hogy változnak a vélemények.
süti beállítások módosítása