Így készítette Miroslav Stacho a korábban itt látott modelljeit.

A kabinok és az alvázak ABREX modellek. Az összes többi alkatrész PVC lemezből (0,5 mm és 0,7 mm) ill. karbonszálas rudakból készült, majd többszöri festés után lettek összeállítva.


 

Mirec így írta le a törött kamionok készítését:
  "Először vettem egy kis ihletet, nézegettem a törött kamionokat az interneten. Kiválasztottam a teherautókat, az egyik Liaz, a másik Mercedes Actros lett.  Levettem alkatrészeket, ajtót, első lámpát, első lökhárítót, szélvédőt, ajtó üveget. Ezután felmelegítettem egy kis vasszeget, amikor a feje elég forró volt, bedugtam a teherautó utasterébe és ott tartottam rövid ideig. A felmelegedett műanyag fülkét ezután egy kis fogóval úgy deformáltam, ahogy én elképzeltem. Elmondhatom, hogy nem volt könnyű :-)  Fontos, hogy nem szabad hozzáérni a forró szeggel a műanyag felületekhez, mert a fülke túlzottan összezsugorodhat vagy deformálódhat, ezért pontosan kell dolgozni. Hasonló módon a fülkéről levett alkatrészeket is sorban átformáztam, ajtót, első lökhárítót, stb. Néhány kis részt eltörtem, majd újra összeragasztottam. A végén festéssel véglegesítettem az összhatást."


 


















jeraby a bagry Tatra + vrakoviste


Címkék: modell ckd

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr962638389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

STi-2009 2011.02.04. 15:59:51

Már a korábbi posztnál is kérdeztem, hogy engem érdekelne az, hogy hogyan csinálta meg a balesetes maketteket a srác? A tűzoltó modelles képen látható a két nyerges kamion, igencsak élethűen összetörve...
Ismét csak gratulálni tudok, nagyon szép munka!

STi-2009 2011.02.04. 16:02:31

Már a korábbi posztnál is kérdeztem, hogy engem érdekelne az, hogy hogyan csinálta meg a balesetes maketteket a srác a Tatra 815 AV-30 tűzoltó darus képen? Igen élethűen össze vannak törve..
Ismét gratulálni tudok, nagyon szép munka!
Egyedi modelleket is gyárt?

STi-2009 2011.02.04. 16:03:04

Bocsi a duplázásért :S

Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.02.04. 18:09:12

Bocs! Ezt elfelejtettem megkérdezni Mirectől, de pótoltam. Várom a válaszát.

Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.02.04. 20:34:33

@STi-2009: Beszerkesztettem a választ. Most egy Tatra 813 AD 350-es darut készít.
Az eredetit itt láthatod: autodarublog.blog.hu/2010/10/18/tatra_t_813_ad_350#more2379826

Pityubácsi 2011.02.05. 07:15:35

wooooow!
respect miroslavnak! :)

Autódarublog · http://autodarublog.blog.hu/ 2011.02.06. 12:59:55

@STi-2009: Sokat dolgozik a modelleken, ha erre gondoltál az egyediségen. Itt láthatod az eszközei egy részét: users.atw.hu/mobildaru/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=45&p=131#p131
süti beállítások módosítása