A legtöbb helyen használható daru az all-terrain, ami közúton és terepen is jól közlekedik, 25 tonnástól 1200 tonnásig hatalmas a választék. A japán-német Tadano Faun alábbi videója bemutatja mit tudnak ezek a korszerű gépek és miért az all-terrain lett az autódaruk…


Címkék: videó faun tadano

Norvégia déli részén, 2006-ban készült el a Fedafjorden bru, a Feda fjordon átívelő híd. A nehéz terepviszonyok ídőnként komoly kihívás elé állították az építőket. Természetesen korszerű autódarukkal megoldották a legnehezebb munkafeladatokat is, azonban a szállításhoz…


Címkék: híd demag terex

"1000" tonna - 1985. 1985 előtt nem létezett olyan teleszkópgémes autódaru, amellyel nagy tömegű tárgyakat emelhettek volna, így ezeket rácsos szerkezetű gémmel szerelt darukkal mozgatták. 1984-ben a Riga Mainz német darubérbeadó cég megbízta a düsseldorfi Gottwald Gmbh…


Címkék: különleges öreg daru gottwald

A legnagyobb teleszkópgémes autódaruról (Liebherr LTM 11200-9.1) található több bejegyzés is a blogban. Itt,  itt,  itt,  itt  és  itt.     Most következzen még néhány érdekes rajz és adat.   Sebbességfokozatok: A 192…


Címkék: liebherr ltm 11200

A Sharp gyárát építik a Japán Sakaiban. A képen látható daruk nagy része nem autódaru, hanem lánctalpas (crawler crane), de ilyen daruerdőt én még nem láttam.           


Címkék: különleges

 Egy TEREX-DEMAG AC 250-1 (250 tonna, 80 méter teleszkópgém) toronydarut épít. A 80 méteres gémhossz rendkivülinek számít! Paraméterek:


Címkék: videó demag terex

süti beállítások módosítása