Norvégia déli részén, 2006-ban készült el a Fedafjorden bru, a Feda fjordon átívelő híd. A nehéz terepviszonyok ídőnként komoly kihívás elé állították az építőket. Természetesen korszerű autódarukkal megoldották a legnehezebb munkafeladatokat is, azonban a szállításhoz segítségül hívtak egy 40 éves technikát.
Szűk alagútból éppen csak kibújva kezdődik a híd, ahol fel kellett állítani egy Liebherr 180 EC-H 10 típusú toronydarut.
Itt már készen látható:
Fedafjorden bru

 

A daru elemeinek odaszállítása az alagútig nem okozott gondot, a 60 méteres gém összeszerelésére azonban a helyszínen nem volt elég hely. A gémet összeszerelték az alagút előtt és ekkor jött a 40 éves orosz Ural 375D teherautó. Feltették rá a 60 méter hosszú, 10,7 tonnás gémet és az elballagot vele két és fél kilométert.Ural
Ural

Miután átbújt az alagúton, a 60 méter 1/3 része még így is az alagútban maradt, de miután rákötözték egy Terex-Demag AC200-1 (200 tonna, 67,8+32,2 méter) autódaru horgára, ami kiúsztatta az alagútban maradt részt és a helyére emelte gémet.
Terex Demag AC200-1 

Terex Demag AC200-1Demag AC200-1


Címkék: híd demag terex

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr72323492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.