Az olasz EFFER S.p.A. különleges vasúti "KCR" daruja.
A dán DSB vasút főbb követelményei voltak:
 Közúti hordozhatóság és önálló vasúti közlekedés. 
  Teljesen önálló telepítés vasúti vágányra, illetve a talpalókon oldalirányban
egyik vágányról másik vágányra, vagy vágány mellé.
A daru tudjon 32 tonnát emelni, 8 méter távolságban, nagyon korlátozott magasságban,
hogy ne kelljen a villamos felsővezetékeket megbontani.
Különleges szerelvény mentéshez és az összes gémtag egyszerre történő működtetése.
  Érintésvédelmi biztonsági berendezés, illetve távirányíthatóság.

Effer 3000:


    A korábbi változat, az EFFER  DSB 140:

  Forrás és további képek: Ditzj

  Egy valódi KCR és egy "hagyományos" olasz óriás: 
A Kaposgép Cranab Rakodótól a Comensoli családig


Címkék: videó vasút különleges

A bejegyzés trackback címe:

https://autodarublog.blog.hu/api/trackback/id/tr142746647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lada95 2011.03.17. 16:46:23

Az Effer 3000 egy igazi műszaki remekmű, mérnöki csoda.Csak a legmagasabb fokon tudok beszélni róla.Nemrégiben láttam a fotósorozatot az interneten,de csak az animáció és a videó után látom át a szerkezet nagyszerűségét,bonyolultságának az okát.

lada95 2011.03.17. 16:54:18

Az Effer 3000-res egy műszaki remekmű,egy igazi mérnöki csoda.Nemrégiben láttam az interneten a fotósorozatot,de igazándiból csak az animáció és a film megtekintése után láttam át a szerkezet nagyszerűségét, bonyolultságának okát és szükségét.

lada95 2011.03.17. 16:55:02

Nem baj kétszeresen is az!

Gyarló Hintaló 2011.03.18. 11:09:14

ez tényleg komoly egy cucc. le a kalappal.
süti beállítások módosítása